Rabu, 25 November 2009

dR-Betes



dR-Betes - Untuk Pesakit Kencing Manis

Peghidap kencing manis kini tidak perlu lagi risau...dengan terhasilnya dR-Betes anda kini boleh menarik nafas lega..Formula ringkas ini mampu memberikan rasa kenyang dan mengaktifkan tahap guna gula oleh sel-sel.

Pemanis yang tidak meningkatkan tahap gula dalam darah ternyata mampu menurunkan tahap gula dlm badan. Kebolehannya mengaktifkan sel-sel pancrease untuk menghasilkan insulin telah membantu menormalkan tahap gula dalam darah. Ramuan yang diadunkan dlm dR-Betes ini mampu menghasilkan tenaga dari gula yang terkandung dalam badan, memberikan rasa kenyang dan membentuk otot-otot baru dan mengurangkan sel-sel lemak (bermakna, ia juga mampu berfungsi seperti JUS MATE 5 yang mampu menurunkan berat badan).

WHEY PROTEIN

Amat berguna dalam menambahkan protein dalam badan dan biasanya digunakan oleh mereka yang ingin menambah otot badan dan meningkatkan tisu sintesis. Ia juga boleh digunakan sebagai sumber tenaga dan memberikan rasa kenyang.

WHITE KIDNEY BEAN

Mampu normalkan kadar pengunaan kaborhidrat yang ditukarkan kepada gula dari diserap dari usus dan mengurangkan kalori yang diambil. Ia juga sumber protin dan fiber dan amat bagus untuk kesihatan.


VITAMIN C

Sejenis anti-oksida yang menghalang kecederaan sel-sel badan.

STEVIA LEAF

Sejenis pemanis yang 30 ke 300 kali lebih manis dari gula dan merupakan alternative pada pemanis tiruan yang tidak menambah kalori dan tiada kesan sampingan. Amat baik untuk merawat masalah penghadaman, hati dan usus.


MAGNESIUM

Membantu otot rehat dan mengecut serta pembentukan tenaga dan penghantaran dalam sel. Ia membantu protein sintesis dan penyerapan kalsium. Membantu pembekuan darah dan tekanan darah.


L-LYSINE

Sejenis amino asid penting yang membantu membentuk immune system


BIOTIN

Amat diperlukan untuk pertumbuhan otot dan membantu gula ditukarkan kepada tenaga yang diperlukan seharian. Ia mampu membantu mempertingkatkan metabolis amino asid dan kaborhidrat dan membantu sesetengah enzim yang diperlukan badan untuk berfunsi secara normal. Ia amat diperlukan untuk pastikan kelenjar peluh, saraf dan tulang sum-sum berkerja dengan normal.

CARA MINUM

Campurkan serbuk dR-Betes dengan 400 ml air sejuk dan goncang . Pastikan anda tidak mengambil makanan berkalori tinggi dan air manis sehingga tempoh 4 jam selepas minum dR-Betes. Anda kini mula merasa kenyang dan bolehlah mula amal makanan yang kurang kalori dan manis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan