Rabu, 25 November 2009

dR-Hepar

dR-Hepar - Perawatan Herba Untuk Masalah Hati
Anda ada masalah hati?Cubalah rawat ia dengan dR-Hepar..Jus herba yang merawat masalah hati yang tercedera akibat radikal bebas di dalam badan. Gabungan beta-Carotene, susu 'Thistle', selineum dan N-acetyl-cycteine (NAC) telah mampu membantu memulihkan kecederaan awal hati akibat keradangan hati (hepatitis), cirrhosis dan pelbagai keradangan hati. Formulasi ini telah mengambil masa selama 10 tahun untuk disiapkan dan digunakan dengan selamat oleh pengguna.
Ramuan :
MILK THISTLE
Membantu merawat keradangan hati seperti hepatitis dan cirrhosis, ia merupakan herba yang terbaik dan paling berkuasa yang mampu melegakan penyakit hati. Kandungan di dalam Milk Thistle terutamanya Flavanoid yang dipanggil Silymarrin mampu melindungi hati dari keracunan ubatan seperti acetaminophen, Silymarin sejenis anti-oksida dan anti-keradangan mampumembantu hati dari kerosakan dan menambah pertumbuhan sel-sel hati yang baru.
SELENIUM
Anti-Oksida yang melindungi kecederaan sel dan memelihara tisu supaya ssenantiasa dalam keadaan anjal dan melambatkan perubahan ketuaan sel.
NAC (N-acetyl-cysteine)
NAC mampu merawat tisu dan merupakan anti-oksida yang kuat untuk melindungi dari serangan virus, membantu melindungi hati daripada toxin merbahaya.
VITAMIN C
Amat penting sebagai anti-oksida yang menghalang kecederaan sel, menguatkan dinding saluran darah.
VITAMIN E
Bertindak sebagai anti-oksida dan mampu melindungi sel dari kecederaan
CARA MAKAN
Campurkan serbuk dR-Hepar dengan 300ml air sejuk. Goncang dan sedia diminum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan