Rabu, 25 November 2009

dR101

dR101 - Keajaiban Kuasa Minda

Adakah anda sentiasa berasa letih, pelupa tidak fokus, kurang daya fikiran dan tidak bersemangat? itu tandanya anda perlu merehatkan dan menyegarkan minda anda..Milikilah dR101 kerana ia merupakan jus minuman untuk kerehatan dan kesegaran minda dan membantu mencergaskan minda.

Ramuan :

GINGKO BILOBA
Ramuan herba yang amat berkesan dalam merawat masalah kekurangan daya ingatan. Gingko mampu membaikpulih daya ingatan yang berkurang dgn meningkatkan pengaliran dan peredaran darah di otak dan hipotalamus, ia juga mampu merawat masalah pening dan ketidakseimbangan badan, sakit kepala dan kemurungan. Gingko sudah dikenal pasti mampu merawat masalah peredaran darah ke otak yang perlahan.

VITAMIN B12
Amat penting dalam metabolisma saraf, ia membantu penghasilan DNA/RNA dan sel darah merah. Kekurangan vitamin B12 menyebabkan keletihan badan dan otak serta penyakit saraf, sukar bercakap dan sel-sel saraf yang mudah rosak.

VITAMIN D
Vitamin D membantu pertumbuhan dan sintesis otak dan penting dalam meningkatkan fungsi otak dan bertindak secara langsung pada pusat pembelajaran, daya ingatan, tingkah laku dan pusat pergerakan. Penyelidikan berterusan membuktikan Vitamin D perlu dalam memelihara dan membantu kecergasan otak di usia tua.

VITAMIN C
Amat penting sebagai anti-oksida yang menghalang kecederaan sel, menguatkan salur darah dan mengawal tekanan darah.

VITAMIN E
Bertindak sebagai aanti oksida dan mampu melindungi sel saraf dari kecederaan.

CARA PENGAMBILAN
Campurkan serbuk dR1010 dgn 400ml air sejuk dlm bekas bertudung, goncang dan sedia diminum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan